  • Data: 2013-10-29 18:01:01
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 października 2013 16:46:16 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > To nie są te same modele.

    Rotfl :) Jasne, producent tworzy od podstaw kazdy sprzedawany model :-)

    > Różnią się nie tylko brakiem 3D, ale także i wieloma innymi funkcjami.
    > Ty zaś twierdziłeś, ze są to te same modele.

    Ale ja nie napisalem nawet o jakie modele chodzi tylko o ogolny schemat.

    Podsumowujac - kupiles zajebiscie drogi TV z 3D zeby ogladac wiadomosci w
    SD :-))

    Ja mam z samsunga plazme w salonie i leda w sypialni i nie zauwazam zadnych
    dziwnych objawow o ktorych tak sie rozpisales - moze dlatego ze nie ogladam
    praktycznie nic w SD, a audio leci mi po swiatelku do wzmacniacza i porzadnego
    audio ? :)

    Odpustowy design? Przeciez wszystkie te tv nie maja zadnego designu - ekran
    i 1cm czarna ramka dookola - mozna to zrobic inaczej? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.