  • Data: 2013-10-29 22:31:37
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 29 Oct 2013 22:17:16 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Uzytkownik trocha racji ma. Sasiad moj ma plazme Samsunga jako, ze
    > pracuje w serwisie tejze firmy. Model osiem tysiecy cos tam, to ponoc
    > jakis wysoki. No i telewizor jak telewizor, ale ta noga - grafitowo
    > srebrna wysoka na kilkanascie cm. No nie sposob jej nie zauwazyc. Moim
    > zdaniem przerost formy i Sony faktycznie wygladaja bardziej elegancko,
    > ale to tez moze kwestia gustu. Mnie osobiscie ta jedyna noga mocno razi.

    szczerze mówiąc to jak wygląda mój TV to zacząłem patrzeć dopiero przez
    Waszą dyskusję. oglądając w ogóle nie widzę ramek i innych. Pewnie
    dlatego, że tam gdzie tV jest ciemno więc widać tylko obraz.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?