  • Data: 2013-10-31 11:51:54
    Temat: Re: cieplo systemowe
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:74b6a737-df09-4ef9-82b3-a7da4bd761f1@googlegrou
    ps.com...

    > Czyli jednak sie da ten crapware usunac? ;) Bo wczesniej pisales, ze
    > sie nie da
    > i ze on jest z hardwarem powiazany ;-) Wejdz na troche wyzszy poziom
    > bo to
    > co piszesz to oczywiste oczywistosci znane chyba kazdemu :)

    Widzę, że coś takiego jak "pojmowanie" jest Ci dalece obce.
    Może przypomnę Ci co napisałem wcześniej:
    "Niemożliwość pozbycia się niektórych programów typu crapware, któe jak
    się często okazuje jest nierozerwalne z hardware i systemem, z którym
    komputer został dostarczony."

    Wskaż w którym miejscu napisałem, że dotyczy to wszystkich tego typu
    programów.
    Wyraźnie przecież napisałem "niektórych".
    Poza tym dowiedz się więcej czym jest "crapware".