  • Data: 2012-08-31 22:07:12
    Temat: Re: co dalej z tarasem
    Od: ToMasz <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2012 09:07, quent pisze:

    > Taras od góry będę smarował na pewno jakimś Dietermanem/Weberem aby
    > beton nie nasiąkał wodą. Zrobię to w październiku.
    ja mam kawałek betonu, wspólny, ale tylko ja go użytkuje. jakoś po
    taniości go chciałem zabezpieczyć i wylałem na niego żywice
    chemoutwardzalną. Cena farby, więc straty wielkiej niema, ale tam gdzie
    mocno przesiąknęła- trzyma, tam gdzie słabo, poodpadały placki betonu.
    Myślałem że jak kajaki są wodoodporne to beton też będzie :)

    ToMasz