  • Data: 2011-03-25 11:35:53
    Temat: Re: co? pn?cego na ?cianę...
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka explained on 2011-03-24 :

    Jeszcze jedno - innym chętnie wytykasz nieścisłości czy ujęcie "zbyt
    ogólnikowe", ale jak sama coś takiego usłyszysz lub wyłapuje się twoje
    kardynalne błędy (całkowicie nieprawidłowe zrozumienie osmozy) to
    podnosisz larum i starasz się obrazić osobę wskazującą ci błedy.
    Jak dziecko w podstawówce.
    Witek