    From: gary <g...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: [crosspost] Sterownik pokojowy - jaki wybrać
    Date: Wed, 04 Nov 2009 10:02:58 +0100

    wolim pisze:
    > Witam.
    > Stało się - zapadła decyzja o zakupie sterownika pokojowego do domu
    > ogrzewanego ekogroszkiem. Sterownik ma być programowalny na wszystkie dni
    > tygodnia.
    >
    > Czy możecie polecić jakiś konkretny typ sterownika? Zależy mi na tym, zeby
    > był niedrogi - do 150 zł. W mieszkaniu miałem Euroster2000 i w sumie byłem
    > zadowolony, ale może w tej cenie kupię coś ciekawszego?
    >
    > A może kupić na allegro? Widziałem jakieś za 60 złotych chyba nawet. Tylko,
    > czy rzeczywiście będą dobrze odczytywać temperaturę w pomieszczeniu?

> [...]
    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że sterowanie piecem opalanym paliwem
    stałym to nie to samo co włączanie i wyłączanie grzałki w podłodze.
    Sterowanie takim piecem nie może dopuścić do całkowitego wygaszenia
    pieca, nawet jeżeli w pomieszczeniach jest ciepło i grzałka elektryczna
    została by całkowicie wyłączona. do tego dochodzi cykliczne
    przedmuchiwanie paleniska niezależne od podawania węgla.