  • Data: 2009-02-05 09:35:05
    Temat: Re: czekamy na nowe rozporzedzenie - opalanie weglem CO
    Od: robertr <r...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Lut, 20:50, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > tja krowy nie dają mleka, kury jaj nie niosą a wieczorami widać dziwne łuny
    > na zachodzie, to wszystko bez te pumpy cipła, panie dobrodzieja.- Ukryj cytowany
    tekst -

    > - Pokaż cytowany tekst -

    Ignorant jesteś czy co?
    Wywierć sobie otwór w oczku wodnym i sprawdź jaki to będzie miało
    wpływ na poziom wody, jeżeli masz naukowe zacięcie to może coś
    wywnioskujesz .
    O tysięcy lat ludzie wiercili studnie głębinowe, instalowali pompy
    ciepła tylko tak coś ostatnio wód gruntowych ubywa, wszystko
    stepowieje czary jakieś czy co ?
    pa