  • Data: 2011-10-13 04:17:06
    Temat: Re: czy kominek z płaszczem jest dla mnie
    Od: "mihal" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kominek jako źródło ciepła jest bardzo kiepski, bo ma opłakaną sprawność
    > :-)
    > Jak już koniecznie ten kominek chcesz, to na zasadzie ozdoby, a nie
    > 'centrum grzania'.

    Nie moge sie zgodzic . Porzadne, nowoczesne wkłady z płaszczem wodnym mają
    sprawność na poziomie kotłów czyli w okolicach 85%. Natomiast sprawa
    kotłowni w salonie to już zupełnie inna historia. Zawsze mozna tak jak
    wątkotwórca pisał podciągnać instalację . Wstawić zwykły kominek i wrazie
    zmiany zdania wymienic wkład bądź wstawić tzw "auquabox" . Taki wymiennik
    wodny nadstawny na zwykły wkład . O ile oczywiscie producent wkładu ma w
    ofercie taki rozwiązania.

    pozdr.
    mihal