  • Data: 2011-10-15 07:40:16
    Temat: Re: czy kominek z płaszczem jest dla mnie
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik b...@k...math.uni.lodz.pl napisał:
    > ech, żeby to tak z góry wiedzieć ile się będzie paliło - czy dużo czy
    > mało...

    Da się... :-).
    Ja wszystko odnoszę do swojego 'kafloka' i wszystkim doradzam właśnie
    takie rozwiązanie zamiast modnych obecnie kominków.

    Wiem mniej więcej ile da się spalić na raz i tyle wkładam, a tam się
    pali. Piecyk się nagrzewa i znacząco wspomaga mi CO. Teraz się zimno
    zrobiło, ale temperatury są jeszcze powyżej zera - tak z 1, czy 2 st.
    Sam piecyk już nie dałby rady, ale kocioł pyka sobie w zasadzie w
    gotowości i grzeje samą podłogówkę, a piecyk nagrzewa się i dzielnie
    wspomaga ogrzewanie. Dorzucać co chwila nie trzeba, bo raz się napali,
    piec się nagrzewa i kilkanaście godzin oddaje ciepło - żadnych tam
    stalowych wkładów, żadnych termometrów, w drzwiczkach szyba i płomień
    widać - jak w kominku... :-). i ta całkowita niezależność od dostaw
    prądu. No miodzio :-)...

    Zachęcam.

    pozdrawiam
    Robert G.