    From: "Tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy tak się robi ściankidziałowe?
    Date: Mon, 18 Jan 2010 10:47:09 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    pojecie...

    > Ja bym jeszcze dodal, ze macie straszliwy slowotok, kolego.

    No to dodaj jesli o robocie masz jakies pojecie. Obawiam sie, ze jak wielu
    rzeczy oprocz pisanie tego typu komentarzy, nigdy nie robiles, masz blade
    pojecie, wiec moze wydawac Ci sie to nudne.
    Dla kogos, kto to bedzie wykonywal czy kontrolowal, niestety, scisly i
    jednoznaczny opis jest konieczny.
    A wszystko przez to, ze na klawiaturze czy ekranie nie ma okienek, ktore
    pozwolilyby cokolwiek narysowac czyli mowic zwiezle jezykiem inzynierskim.
    To z kolei wzielo sie zapewne stad, ze chlopcy, tworcy tego sposobu
    komunikowania sie, zapewne zagorzali humanisci brzydzacy sie naukami scislymi,
    byli na tyle ograniczeni, ze uwazali za stosowne i dotychczas uwazaja, ze
    wszystko mozna napisac, opisac. Wiec ja, jako wybitnie inteligentny osobnik,
    po prostu do tego sie przystosowalem i z tego sposobu korzystam.
    Przecie chociazby zamiast tych duperelnych znaczkow, ktorych nikt albo malo
    kto uzywa, mogli dac linijke, olowek i cyrkiel aby w prosty sposob mozna bylo
    cos chociazby naszkizcowac. Moze kiedys dojdziemy do tego.
    Wiec do nich pisz tego typu uwagi, moze w tej materii cos sie ruszy, chociaz
    nie sadze aby nastapilo to w jakims sensownym czasie.
    A tu zyc trzeba, pracowac, mieszkac gdzies tez, wiec poki co wyzej ch... nie
    podskoczysz.
    Tornad