  • Data: 2009-12-20 10:30:56
    Temat: Re: czy tapetowanie wymaga szpachlowania ściany?
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a czy umiałby ktoś mi wyjaśnić, na czym polegają "przygotowanie powierzchni
    pod prace tynkarskie" w przypadku cekolowania ściany hmm na oko całkiem
    gładkiej i równej
    oraz czy rzeczywiście unigrunt potrzebny jest pod farbę, bo ja kojarże, że
    właśnie wtedy farba się łuszczy czy tam że nie przyjmuje sie równo
    (choć z pewnością natomiast schodzi jej wtedy mniej bo gładź nie wypije
    farby) - czy możecie podpowiedzieć, jak jest lepiej?

    Pytam gdyż trochę przygniotła mnie wycena wykończeń od firmy - przykład na
    _jednen _pokój !!! 20m2:

    Przygotowanie pow.pod prace tynkarskie 62,12m2 315,60 zł
    Zagruntowanie unigruntem 63,12m2 220,92 zł
    Cekolowanie 63,12m2 1 136,16 zł
    Zagruntowanie unigruntem 63,12m2 220,92 zł
    Malowanie emulsją na biało jako podkład 41,36m2 330,88 zł
    Malowanie kolorem 41,36m2 537,68 zł
    Malowanie sufitu na biało 21,76m2 174,08 zł

    - czy to nie jest jakoś wyjątkowo drogawo? poradzi ktoś?