  • Data: 2021-07-08 12:17:01
    Temat: Re: czy w Polsce można wybudować taki dom?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 8 lipca 2021 o 10:37:34 UTC+2 quent napisał(a):
    > Trochę dziwne, bo wentylację mechaniczną raczej mieć musiał w takich
    > warunkach. Przy niej zwykle wilgotność jest zbyt niska.
    Jest wilgotność powietrza niska ale tylko zima. A zimą nikt namiętnie nie wentyluje.
    Bardzo duża wilgotność łącznie z wykraplaniem wody z powietrza jest wtedy kiedy
    powietrze na zewnątrz ma wyższą temperaturę niż w pomieszczeniu. W takich
    pomieszczeniach jak ten warsztat potrzebna jest instalacja do osuszania powietrza.