  • Data: 2017-03-29 07:47:03
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-27 o 08:04, Budyń pisze:

    > no głownie ty -ze nie da sie zgromadzic energii na co i cwu tylko z
    > taniej taryfy

    Nie napisałem, że nie da się gromadzić, tylko że...

    > mysl ilosciowo a nie tylko jakosciowo. Potrzebujemy 12000kwh rocznie
    > w II taryfie, tańszej o połowe na ogrzewanie. I ok. 4000kWh na całą
    > resztę w droższej o pare procent.

    w domach jest kupa urządzeń, które muszą też często pracować w droższej
    taryfie, i oszczędności na ogrzewaniu mogą w tym momencie zniknąć.
    Dlatego każdy musi sobie dopasować indywidualnie taryfy.

    > Dla zmieniającego piec owszem - bo to oznacza ze potrzebuje wiecej
    > energii.

    Energi, to on potrzebuje ciągle tyle samo tylko będzie ją przy danym
    rozwiązaniu efektywniej/taniej wykorzystywał.