  • Data: 2017-03-30 15:32:37
    Temat: Re: czy wiesz że.....
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 marca 2017 11:19:17 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Kiedyś to pliczyłem i dla zużycia 70/30% droga/tania koszty się
    > wyrównują (tauron, dolnośląskie). Więc chyab bez wysiłku specjalnego
    > taki podział zużycia może się udać.
    Przed chwilką zropbiłem porównanie w energa dla G11 i G11W
    Jeśli sie nie walnełem w obliczeniach nigdzie to:
    Cena za składniki zmienne przy G11 to 0,6zł a w G11w ceny to 70gr/32gr
    Ceny brutto za składniki zmienne. Składniki stałe mam nadzieję bez zmian przy zmianie
    taryfy
    W tym układzie jest tak jak piesze- wystarczy 27% zużycia w tańszej taryfie i
    rachunek mniejszy jak w G11
    Przy czym np tylko weekendy w marcu stanowiły 25%( a całe wekendy sa w tańszej
    taryfie
    Więc nawet w tygodniu zużywając prą TYLKO w droższych godzinach(realnie nie możliwe)
    już zaczyna się opłacać
    W kwietniu weekendy to 33% więc jak błędu nie zrobiłem to bez jakichkolwiek zmian
    nawyków finansowo wychodzi i tak na plus
    Jeśli coś skopałem proszę o poprawę

    > Ja zamierzam na próbę na rok się przeflancować na G12W (ale grzeję
    > gazem) i zobaczę co z tego wyjdzie.

    Też się teraz zacząłem nad tym zastanawiać, tym bardziej ze jak sobie policzyłem to
    ok 25% zużycia energii u mnie to żużycie przez urządzenia chodzące 24/doba
    Zużywamy ok 370kWh miesięcznie