eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?Re: czy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?
  • Data: 2009-06-09 09:20:21
    Temat: Re: czy ziemią z wykopu można podwyższyć/wyrównać działkę?
    Od: shaman <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    K.K. pisze:

    > Zmniejszyłem spadek. Sąsiad wiadomo co zrobił. Przyszła komisyja,
    > pomierzyła, stwierdziła że spadek nie przekracza X procent nachylenia
    > (tego X nie pamiętam), więc nie mają zastrzeżeń, za to do dzikiej
    > przybudówki sąsiada już tak i tam u niego zakończyli kontrolę.

    lol.. tak to jest jak sąsiedzi rozmawiają ze sobą za pomocą papierków

    > Też chciałbym się dowiedzieć, gdyż mam ochotę na dalsze 'wyrównywanie'
    > terenu. Przed komisyją podnosłem miejscami o jakieś 50 cm, ale
    > działeczka bardzo mała (300 m2), więc wyraźnie to widać mając na widoku
    > ukształtowanie terenu na sąsiednich działkach.

    Ja mam działkę 20x40 z wjazdem od węższej strony. Ziemi z wykopu piwnic
    będzie około 200m3. Policzyłem że na wypoziomowanie terenu potrzeba dwa
    razy tyle.. ale do zmniejszenia nachylenia powinno wystarczyć.
    Próbowałem szukać hasła "naruszenie stosunków wodnych" ale znajdują się
    tylko samorządowe PDFy.

    PZDR
    Shaman