    From: "w.p." <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: czym obsiać błotnisty piach nad jeziorem?
    Date: Sun, 24 May 2009 03:11:23 -0700 (PDT)

    > Mazury, co?
    > Developer wydrenował kilka hektarów jeziora pod zabudowę zostawiając małe
    > oczka...

    Nie do końca :) Jestem tamtejszym tubylcem - proszę mnie nie mylić z
    noworyszami, czy dorobkiewiczami z domkiem na wsi ;) Nie znam się na
    ogrodnictwie - moi rodzice się tym pasjonują i chciałem im jakoś pomóc
    w zagospodarowaniu tego kawałka ziemii :)

    Jeśli chodzi o wierzby. Faktycznie. Osobiście uwielbiam te drzewa i
    chętnie bym je posadził w paru miejscach, ale nad samym jeziorem nie
    wiem czy nie bylo by więcej wad niż zalet tego jeziora co zresztą
    Kolega Moon podkreślił. Lepiej żeby ten kawałek został na słoneczku.

    No i właśnie - piasek. Tylko czy jednak on też nie zmienił by sie w
    grzęzawisko. Zastanawiałem się nad żwirem, może jako podkład pod
    warstwę piasku. Czy tak czy tak jednak operacja wymagała by
    podjechania jakimś większym środkiem transportu nad jeziorko - a tam
    już po drodze wyrósł kawał żywopłotu i obok są sąsiednie działki.
    Teren nie jest świeżo urządzany - to kawałeczek ziemi pieczołowicie
    urządzany przez rodziców od chyba 30 lat. Działka jest wąska i
    dojechanie tam jest już chyba niemożliwe. No chyba że od strony
    wody ;)

    Myślałem ze jakiś gatunek trawy który by ładnie zarósł grubym
    korzuchem problematyczny kawałek ziemii. Ale może takie rzeczy tylko w
    Erze...