  • Data: 2009-05-25 16:41:40
    Temat: Re: czym obsiać błotnisty piach nad jeziorem?
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "w.p." <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:66a12bfc-b9f1-4468-b47f-8a95487f0808@k2g2000yql
    .googlegroups.com...
    On 24 Maj, 18:33, "Dirko" <i...@g...com> wrote:
    wiadomościnews:3bb44f12-366e-4a03-bd41-3f805c43b844@
    k2g2000yql.googlegroups.
    com

    > Hejka. Podobno w takich warunkach sprawdza się ryż. :-)
    > Pozdrawiam topieliskowo Ja...cki
    > PS Trzęślica modra, manna mielec, mozga trzcinowata... turzyce...
    wełnianki.

    Wielkie dzięki :) Ryż... :) No tego ryżu by nawet się kg nie
    uzbierało :) Co do propozycji Panaslivisty... Oj to nie ta skala...
    To prawie jak budowa stadionu narodowego dla mnie :) Ale dziękuję za
    informację - widzę że Kolega jest obyty w tego typu sprawach. Ja sobie
    cichutko polecę tą, no... mięślicą...

    Wojtek

    Może się uda, inwestycje jakie są - pewnie jak stadiony na Euro 3016...