  • Data: 2012-10-18 20:34:24
    Temat: Re: czym przesmarować betonowy taras
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    właśnie położyłem na tarasie pierwszą warstwę tego izohanu. Nanosiłem ją
    pędzlem ale drugą robię już wałkiem, bo pędzlem kładło się fatalnie ale
    ponoć pierwszą trzeba pędzlem.
    Ogólnie szybko zastyga we wiadrze, na pędzlu zbrylają się kawałki
    wyschniętej masy i te luźne bryłki od pędzla zostają potem i trzeba je
    zamiatać zanim to wszystko pozasycha
    Tylko pierwsze 5 minut fajnie się to nanosi, potem trzeba wcierać... ledwo
    żyję