  • Data: 2012-07-02 23:16:49
    Temat: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
    Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Cze, 08:33, jg <f...@f...pl> wrote:
    > kleilem tak kilkaset metrow kabla sieci komputerowej i jest bardzo ok.
    > powierzchnia nie byla sterylnie czysta, odpylona i odtluszczona, jakosc
    > kleju jak u ciebie. trzyma juz z 9 miesiecy i nie widac by chcialo odpasc.
    > goraco (sic!) polecam... oczywiscie kleju nie oszczedzac...

    To ciekawe co piszesz, bo kabel UTP jest dużo grubszy i cięższy niż
    głośnikowy. W moim przypadku to nie utrzymałby się pewnie tygodnia.
    Kiedyś tym samym klejem próbowałem przykleić kabel antenowy, odpadł
    następnego dnia i zrobiłem korytko.

    Może w ilości kleju leży sprawa - nakładałem pasek 2 cm kleju co około
    10 cm. Wychodziłem ze starego założenia, że "klej trzyma gdy go ni
    ma" (sprawdza się w klejeniu dętki rowerowej).

    Jakie ilości kleju stosowałeś?