  • Data: 2009-01-25 16:43:33
    Temat: Re: czym wypolerowac i zabezpieczyc aluminium
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sty, 17:10, "Kedarby" <a...@h...pl> wrote:
    > Witam!
    > Znalazlem w sklepie fajny profil alumionowy na ramki i tu moje pytanie czym
    > go wypolerowac i zabezpieczyc przed czasem..bo jest on aktualnie surowy

    Nie wiem na ile tam masz zakamarkow i jak duze te elementy (jakie
    ramki ??) ale do polerki aluminium najlepiej nadaje sie przystawka do
    szlifierki katowej lub w ostatecznosci - do wiertarki, z koncowka z
    filcu, a w ostatecznosci z gabki :) Najlepszy i najszybszy efekt daje
    jednak katowka - kiedys kupilem ekstra koncowke filcowa - miala z
    3-4cm grubosci i z 2-3 lata sluzyla do polerki motocykla. Co do past -
    najlepsza jest specjalistyczna pasta w "sztabach". Do kupienia w
    raczej lepszych sklepach zajmujacych sie materialami sciernymi :) W
    zaleznosci od koloru pasty maja rozna grubosc (ziarnistosc). Ja
    uzywalem glownie niebieskiej.

    Sama polerka takim zestawem to bajka - raz przejedziesz i masz
    lusterko, nawet na najbardziej zaruscialym aluminium :)

    A co do zabezpieczenia.. Niestety aluminium sie utlenia i z czasem
    matowieje.. Pomaga malowanie bezbarwnym lakierem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.