    From: b...@k...math.uni.lodz.pl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [dach] deskowanie+blacha czy membrana+dachówka?
    Date: Mon, 25 Apr 2011 17:13:44 +0000 (UTC)

    Bartek pisze:
> [...]
    0.htm

    > Ja mam jedną uwagę dotyczącą projektu: jesteś pewien, że chcesz budować dom dla
    > 2 samochodów i swojej rodziny? Bo patrząc na rzuty tego projektu, takie wrażenie
    > odniosłem...

    To był świadomy wybór: mieć przy domu ogrzewane miejsce do
    majsterkowania, na góra 1 samochód.
    O dobrze zaizlowane drzwi garażowe już tu pytałem ;)

    > Jeśli chodzi o pokrycie, to wg mnie najtańsza dachówka ceramiczna + membrana
    > będzie lepsza niż deskowanie i blacha. Jeśli chcesz porównywać ceny jednego i
    > drugiego materiału, to weź pod uwagę kompletny dach, a nie koszt m2 blachy i
    > dachówki.

    Porównywanie samej ceny 1m^2 jest zbyt proste, i łatwo można zapomieć o
    kosztownych doatkach. Dlatego napisałem posta na grupę.

    > Mój sąsiad, bardzo zamożny człowiek, ma dach pokryty ceramiczną dachówką,
    > średzką falistą od Robena. Droga nie była, w wygląda bardzo ładnie. Widziałem
    > taką dachówkę również na dachu jednego dekarza na moim osiedlu.

    Dziękuję za wszsytkie odpowiedzi we wątku!

    bajcik