  • Data: 2012-08-20 17:12:58
    Temat: Re: dachowka Nelskap vs Roben
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-20 15:42, Amir pisze:

    > Mo?na :)
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?102630-Dac
    h-wiadomo-%C5%BCe-ceramika-ale-jakiej-firmy/page2

    > ale ceramiczna jak nowa po 5 latach b?yszczy si? dalej tak samo.

    Mam betonową płaską Brasa Tegalit, z jakimiś tam powłokami
    https://plus.google.com/u/1/photos/10497619375684860
    2152/albums/5762513735631663985/5762518129987864802

    Chyba nie ma co generalizować, bo przecież są dachówki betonowe bez
    powłok, ważne jest też otoczenie, skomplikowanie bryły dachu itp.
    Z drugiej strony nie podobają mi się dachy, które tak mocno się błyszczą.

    Przy takim dachu jak mój nie będzie większego problemu aby ewentualny
    mech zmyć. 70 zł za podnośnik i pół h mycia.