  • Data: 2010-12-01 08:27:26
    Temat: Re: do J. Werbinskiego
    Od: "tarnus" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:id3jkj$rkc$1@news.onet.pl...

    > Ja pierdziu. Czytajac poczatek watku ma sie wrazenie, ze dowie sie czegos
    > ciekawego od czlowieka wladajacego specjalistycznymi pojeciami niestety
    > po to, by nadac range pisanego beznadziejnego tekstu. Dla czego
    > beznadziejnego? Bo gdyby tak poczekac ze 100 lat, w koncu coz to jest
    > wobec wiecznosci to moznaby kupic cala Afryke. No i ciekawe skad miec te
    > 300 000 na podwojenie przez 15 lat? Ale nie pytam, bo odpowiedz po raz
    > kolejny przerosnie moje wyobrazenie o zyciu zawartym w nauce o gospodarce.

    A ja mam wrażenie że Jan Werbiński to niejaki Baton z onetowego forum, który
    chyba mieszka faktycznie na działkach (chwali się nawet że ma ogrzewanie
    akumulacyjne). Baton na forum ciągle tylko straszy że chodzi z żoną po
    osiedlach domków i wybieraja sobie już domek który jak twierdzi będzie mógł
    kupić za czapkę gruszek.

    Marek