  • Data: 2011-04-15 11:33:24
    Temat: Re: do użytkowników POŚ biologicznych
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam poliplasta,
    > jest jedna spr arka, pracuje 30 minut/30 min przerwy
    > ta przerwa jest istotna dla rozwoju flory, ci g e bulgotanie w reaktorze
    > temu nie sprzyja (tak mi to t umaczono - nie wnikam w poprawno )

    a mógłbyś sprawdzić, jak dokładnie wygląda ten cykl, tzn. włącza się
    sprężarka (a jaką ma wydajność, moc?), po xxx czasie otwiera się
    elektrozawór do pompy mamutowej, po xxx czasie się wyłącza... czy
    zawsze jest tak samo, czy praca pompy jest uzależniona od poziomu
    cieczy (osadu?) w zbiorniku, czy inaczej jest to rozwiązane...czy ktoś
    wstępnie to regulował, czy też stałe parametry dla wszystkich...?
    może w instrukcji obsługi jest coś więcej...
    wiem, wymagam, żebyś posiedział przy szambie...:-) ale opisy
    producentów są bardzo lakoniczne...

    pozdrawiam
    s_13