  • Data: 2011-04-18 08:15:17
    Temat: Re: do użytkowników POŚ biologicznych
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak z użytkowaniem, czy odczuwasz istotną róznicę między kanalizą?
    > Czy muszisz zwracac uwagę co wrzucasz, jak z chemią, włosami, olejem z
    > frytek?

    jakoś specjalnie nie patyczkuje...
    na pewno rozważniej leję chemię do kibli
    ale to raczej chyba z okazji zmiękczacza wody - po prostu potrzebuję chemii
    znacznie mniej

    (kamienia nie mam w ogóle, więc nie ma na czym rosnąć flora, a w miękkiej
    wodzie
    środki powierzchniowo czynne są znacznie skuteczniejsze)

    > A dłuższe przerwy urlopowe?

    u mnie to żaden problem...
    przedstawiciel producenta mówił, że 8 tygodni bez świeżego żarcia, a bez
    prądu 2 tygodnie bakterie przeżyją,
    dzięki specjalnej konstrukcji reaktora (dodatkowa komora z ograniczonym
    natlenieniem, ("matecznik?"))

    a nawet, jeśli wszystko by zdechło to wykształcenie nowej flory ponoć ma
    też nie być problemem...