  • Data: 2011-09-21 09:05:37
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a.no wrote:

    > niska sciana kolankowa, mozna podwyzszac ale bedzie pewnie zupelnie
    > inaczej wygladac,

    > brak 2 pokoju na parterze
    > no i "sie nie podoba" :(

    > ogladalem sporo z tych 300 te 2 ktore przedstawilem zostaly po
    > selekcji.

    Zaproponuje zerknięcie na "Dom w rododendronach 6" z archon,podniesienie
    kolankowej i wykończenie elewacji na styl Tacoma. Likwidacja balkonów (lub
    tylko balustrady dać), wykusza (dla mnie bez sensu 1.5m2 problemu),
    zlikwidować kominek i jego komin.
    Kotłownię trzeba przenieśc mi się zdaje w garaż, który lekko wydłużyć.
    Być może będziesz chciał piec na p.stałe i do tego zbiornik akumulacyjny 2m3
    wody i będzie problem gdzie wsadzić. Schody trochę kijowe ale ..

    Ja robię wersję 5(W) - wejście wschód. Wyliczyłem na razie na ok. 170 tyś. z
    głównymi elementami ogrzewania, papierami i przyłączami (przyłącza mam
    tanie),szambo, bez białego i mebli, tynki CW, lany strop poddasza, na ekipy
    tylko 7 tyś policzone bo sam będę mordował ale dałem rozwiązania
    energooszczędne (podłogówka 90%, styro 20cm, WM, GWC) - zapewne
    niedoszacowałem na te 30 tyś. - będe próbował za 200 ;)