  • Data: 2011-09-21 09:12:50
    Temat: Re: dom 100m2 prosze o opinie o projekcie
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak uważasz... dla mnie istotne. Jak nie masz kasy/chcesz zaoszczędzić,
    > to nie budujesz, tylko wynajmujesz, jak masz - inwestujesz i budujesz
    > sobie dom z wszystkim, co uważasz za potrzebne - w tym z garażem, jeśli
    > uważasz, że będzie Ci potrzebny. Z własnego doświadczenia wiem, że jest
    > potrzebny, a w każdym razie na tyle przydatny, że warto go razem z domem
    > zbudować - to mit, że znacząco podnosi koszty budowy. Owszem jest drożej,
    > ale nie o tyle ile się co niektórym wydaje, za to wartość budynku z
    > garażem będzie jednak wyższa od budynku bez garażu. Po dokładniejszym
> [...]

    Około 4 lata temu wychodziłem z założenia, ze chcemy mozliwie najtanszy dom,
    (mozliwie mały)
    pamiętam jak dziś, ze wybraliśmy projekt ok 100m2.

    Teraz jak juz stoi inny na szczescie wiekszy 180m2 dom z poddaszem +
    piwnica, garaż, Bogu dziękuję ze taką decyzję którą to podjelismy za namowa
    znajomych i rodziny.

    Co prawda budujemy do dzis (konczymy prawie)

    budowa prawdopodobnie o 2 lata się wydłużyła, ale mamy naprawdę dom, w
    ktorym w zasadzie niewiele chcielibysmy zmieniac,
    a mieszkac 2 lata dluzej w fajnie wykonczonym maluchu to byloby
    nieporozumienie i pewnie zal do calego swiata :).