    Subject: Re: dom autonomiczny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <d...@g...com>
    <594543dd$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <59458ba2$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <594656c4$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <5946abad$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    From: "M." <...@n...pl>
    Date: Wed, 21 Jun 2017 20:53:19 +0200

    W dniu 2017-06-18 o 19:04, Budyń pisze:
    > To ja cie nieco naprowadze - w 2003 odbylo sie pewne referendum. Zgadnij czego
    dotyczylo.

    Ty rzeczywiście jesteś mocno oderwany od rzeczywistości.

    Czyli twierdzisz, że w wyniku referendum w 2003r. staliśmy się częścią
    bloku sowieckiego po II wojnie światowej?

    Otóż nikt nas nie pytał, czy chcemy wojska sowieckie w Polsce. Nikt nie
    pytał, czy chcemy w Polsce socjalizm.

    Jak tak dalej pójdzie i PiS zrezygnuje z przynależności Polski do świata
    zachodniego, to nikt nas nie spyta, czy będziemy chcieli być częścią
    nowego bloku wschodniego. Mało realne?

    Twierdzę, że dalsze uzależnianie Polski od paliw kopalnych jest prostą
    drogą do zależności od wschodniego sąsiada. Możesz tego nie pojmować, a
    czy miałem rację przekonamy się za 20 lat.

    M.