    From: "k...@w...pl" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom autonomiczny
    Date: Thu, 22 Jun 2017 08:34:40 +0200
    <c...@g...com>
    <6...@g...com>
    <e...@g...com>
    <oi85ai$itu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <594acbc4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>

    > Pod pedalem gazu zauwazylem grabienie. Jak uszczelnili granice z paliwem to jakos
    lzej samochod jezdzi. Zapewne dlatego ze co piaty litr paliwa byl z przemytu a
    przemytnicy raczej z gornej polki towarow nie przemycaja. Gdzies slyszalem ze od
    poczatku roku akcje chyba orlenu podskoczyly o 100%. Ale tylko slyszalem i nie chce
    mi sie sprawdzac. Strasznie musi dzisiejszy rzad krasc wegiel bo w kopalniach do
    roboty przyjmuja. I beda niedlugo statki kradli bo stocznie uruchamiaja. Pisz co
    jeszcze rzad pisu kradnie bo mi sie pomysly koncza. A, silniki robione dla mercedesa
    beda kradli. I na bank kamienice w Warszawie ukradna bo zrobili komisje do odbierania
    kamienic wlascicielom. Kilku nawet wsadzili do aresztu i zapewne ich strasznie bija.
    Wez gosciu wbij sobie gwozdzia w czaszke, bedziesz mial cos wiecej w glowie niz
    populistyczne teksty sprzedawane przez milosnikow arabow.

    I z zaoszczędzonych pieniędzy spłacą zobowiązania wyborcze wobec Rydzyka
    o raz kolejne subwencje dla męża Pani premier i pewnie innym. A
    telewizja TVP znowu kłamie(przemilcza) jak za komuny. Dodatkowo znowu
    mamy równych i równiejszych(ułaskawienie ministra mimo że nie był nawet
    skazany), łamanie konstytucji(prezydent ma w du...), upolitycznienie
    prokuratury i sądów(Źobro może nie dopuścić lub przerwać postępowanie
    prokuratorskie na każdym jego etapie), paraliż trybunału. Brakuje tylko
    religii z Prezesem na czele, chociaż mohery już całują go po rękach.

    500+ jest jednym z najgorszych rzeczy, które zdarzyły się Polsce,
    ponieważ zabiera ludziom motywację do pracy, kto pójdzie pracować za
    2000 jeżeli dostanie je za darmo, ludzie nie chcą nadgodzin "bo mi nie
    brak". Te łatwe pieniądze rozleniwiają ludzi. Dla ścisłości biorę 500+ i
    przeznaczam je na spłatę odsetek z kredytu mimo, że mnie stać je spłacać
    bez tego. Wolałbym aby moje dzieci miały darmowe podręczniki w
    szkołach(nie wszystkie mają), obiady w szkole, wyposażenie w szkole,
    więcej opiekunek(świetlice) w szkole do 18:00, "wyprawki" szkolne.
    To kit, że dzięki temu programowi zwiększyła się dzietność, no chyba za
    granicą (UK, Niemcy).

    PIS -> Prezes pcha Polaków do skundlenia tak jak było na początku
    socjalizmu, na początku było fajnie dla zwykłego robola, a potem te
    robole rozpier... ten piękny system. Fundamentalizm jest zły nie
    zależnie z której strony przychodzi.