  • Data: 2017-06-23 11:25:29
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 10:57, Budyń pisze:

    > nic o tym nie słyszałem, linke jakąś poproszę

    proszę
    http://wyborcza.pl/7,75398,21958198,siatka-mariusza-
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    Tak, wiem, wyborcza :)

    > a dlaczego nie podsłuchiwac opozycji? przed wyborami jak znalazł, kupiec sie
    znajdzie.

    Dopiero teraz weszły nowe "standardy" walki politycznej. Poczekajmy do
    wyborów. Nikt wcześniej się nie wypstryka z takich haków.

    > ja nie twierdze ze jest idealnie. Ale łatwo pokazac ze jest 3 klasy lepiej niz za
    platformersów. I ludzie maja pieniądze, i budżet, bezrobocie spada itd.

    > mianowicie za co? tez linke poprosze. Bo hasło skoki to straszna afera pisu znam. A
    szczegóły?

    Chociażby to:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pieniadze-SKOK-ow-pl
    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    + upadki kilku kas regionalnych, za które zapłacili wszyscy klienci banków.

    > otóż własnie to.

    Przynajmniej ciebie też to śmieszy :D :D :D

    --
    Pete