  • Data: 2017-06-23 12:10:26
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.06.2017 o 08:34, k...@w...pl pisze:

    > 500+ jest jednym z najgorszych rzeczy, które zdarzyły się Polsce,

    nie koniecznie (ja tam nie jestem w stanie tego ocenić w perspektywie
    kilkunastu - kilkudziesięciu lat)

    > ponieważ zabiera ludziom motywację do pracy, kto pójdzie pracować za
    > 2000 jeżeli dostanie je za darmo,

    to daje nadzieję że coś się ruszy, albo w jedną, albo w drugą stronę

    ludzie nie chcą nadgodzin "bo mi nie
    > brak". Te łatwe pieniądze rozleniwiają ludzi.

    czyli zaczyna się robić normalnie. Za taką normalnością ludzie
    wyjeżdżali z tego kraju

    Nie zmienia to faktu że sam mam zamiar opuścić ten kraj, ale to przez
    m.in. (oprócz innych czynników osobistych) według mnie nienajlepsze
    warunki prowadzenia działalności gospodarczej (ale może po prostu
    przemęczony jestem). Do tego dochodzi fakt powiązany z 500+ - IMO
    zarobki wzrosną (akurat patrząc od strony firm to ciężki okres), bo w
    sklepie już pewnie nikt nie chce pracować za najniższą krajową i zaraz
    się okaże, że specjaliści zarabiają niewiele więcej niż sprzedawcy,
    sprzątaczki itp.

    Łukasz