  • Data: 2017-06-23 13:47:18
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 13:22, Adam Sz. pisze:

    > Widzisz, ja jestem od lat za Korwinem,

    No to rozumiem już skąd te wszystkie fobie. Aż dziw, że ktoś jeszcze
    popiera stetryczałego staruszka.

    nigdy nie glosowalem i nie bede
    > glosowal za pis - potrafie jednak odroznic mniej szkodzacych glupkow
    > od wytresowanych zlodziei - do tego naprawde zadna przynaleznosc
    > partyjna nie jest potrzebna :-)

    Probllem w tym, żeby obiektywnie patrzeć na problem. Korwin, zdaje się,
    powiedziałby że każdy inteligentny obywatel wiedziałby, że to lipa, a
    nieinteligentny sam sobie winien.
    Ewentualnie mógłby wyzwać Plichtę na pojedynek na pistolety.

    --
    Pete