  • Data: 2017-06-23 15:30:14
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-23 o 14:40, Kris pisze:

    > Dokładnie tak samo robisz. Adam pisze że Tusk powinien pość siedzieć, Ty odpisujesz
    że Szydło powinna pójść siedzieć.

    Powinna pójść siedzieć czy nie?

    > Taka przepychanka w piaskownicy:
    > -zegarek Nowaka czy kryminalne rozmowy przy konsumpcji ośmiornic to jedyny argument
    że teraz ktoś coś podobnie robi.

    Nic nie rozumiesz.

    Ja nie piszę, że zamiast Tuska trzeba posadzić Szydło. Piszę że jeśli
    komisja śledcza śledzi Tuska, to tym bardziej komisja powinna śledzić
    kto kogo krył w Policji.

    Na zamiast Tuska, ale również.

    --
    Pete