  • Data: 2017-06-24 14:58:34
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:259f80ac-7185-43f9-a8e3-ca9efd66c7a5@go
    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 12:40:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

> [...]

    no

    >10 lat temu jedynie jak pisalem
    >o zarysie mojej instalacji to stwierdziles, ze to nie bedzie dzialac,

    i za każdym razem (a było to wiele razy) gdy przywoływałeś ze swej pamięci
    schizofrenika powyższą opowieść, kazałem ci wskazać linkiem owa dyskusje -
    lecz natenczas zawsze nabierałeś wody w usta, adasiu kłamczuszku :-)
    Tak będzie i tym razem, nie wskażesz, albowiem honoru za grosz nie posiadasz
    i twe słowa są warte mniej niż stolec :P