  • Data: 2017-06-24 17:47:43
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 17:05:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Dajesz dobry kozaku linka na tą wspomnianą dyskusję, alboś ciulik bez honoru
    > :-)

    Jeszcze czego :D Mam lepsze zajęcia niż szukanie linków.

    > BTW trudno to chyba sprzedać złoma z 500k przebiegu? no chyba, że
    > tradycyjnie nielegalnym softem przekręciłeś licznik

    Rozumiem, ze chcesz w ten zawoalowany sposób porozmawiać o pieniądzach? :-)
    Tylko nie wiem o co pytasz - moje "złomy" mają od najstarszego - 250 tys.
    km, 27 tys km. i 22 tys km. O którym chcesz konkretnie porozmawiać, bo
    nie wiem? :)

    A może porozmawiamy o wartości nieruchomości jakie kto posiada, skoro już
    tak nalegasz. Moja warta jest ok 900 tys. - cena rynkowa. No dajesz,
    ile warta jest ta twoja rudera ktora w 2005 kupiles na rynku wtornym
    w jakiejs wiosce kolo Katowic? :-)

    Śmieszny koleś jesteś.
    pozdr.

    --