  • Data: 2017-07-02 12:54:21
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 10:52:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tez myślę, ze kiki nie działa na tyle dobrze by mieć więcej niż podstawówkę.

    Skoro ma nowa chate 400m2 (800?) z 6 lazienkami to raczej dobrze u niego
    z mysleniem :-)

    > Widzie, ze poczułeś się wywalany - tez zdaje się słabiutko u ciebie z
    > minimalnym wykształceniem, prawda?

    No ja mam nowa chate tylko 360m2 i jedynie trzy lazienki. Skoro kiki nie
    skonczyl podstawowki to ja zostalem na poziomie conajwyzej przedszkola :(

    Ale porozmawiajmy o tobie - w 2005 kupiles stary dom do remontu.
    Zlobek masz chociaz skonczony? :P

    --
    Adam Sz.