    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dom mieszkanie konieczna okazja
    Date: Fri, 16 Aug 2013 15:52:40 +0200

    W dniu 2013-08-16 15:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    http://dom.gratka.pl/tresc/397-46291041-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    http://dom.gratka.pl/tresc/397-46298283-kujawskopomo
    rskie-bydgoszcz-centrum.html#24eb419e8fada081,1

    > A Ty ze szklanej kuli wiesz, że tak nie jest?

    Nie napisalem ani jednego slowa oceniajacego tamten post. Napisal to
    napisal, skoro nie jestem zainteresowany to nie komentuje.

    > Jesteś dorosły więc zachowuj się rozsądnie - gdyby to była okazja to już
    > dawno ktoś by się zainteresował, a sprzedający nie musiałby spamować
    grupy.

    Jestem dorosly i nie chce mi sie wygrzebywac linkow z netu obalajacych
    teorie dobrej okazji, jakbym nie mial nic innego do roboty.

    Pozdro.. TK