  • Data: 2010-04-12 19:48:40
    Temat: Re: dom parterowy z użytkowym poddaszem w przyszłości
    Od: "Jurek K." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > To znaczy się nie widziałeś mieszkań na ostatnim, zmniejszonym piętrze, z
    > ogrodem. To wcale nie jest kosmiczna kasa.

    Jeśli nie liczyć telewizorni to na własne oczy nie widziałem i szczerze mówiąc
    nie bardzo pragnę, i nie o kasę tutaj chodzi. Dla mnie ważnym jest posiadanie
    własnego, ogrodzonego kawałka ziemi, z drzewami i krzewami, z warzywami i trawą,
    z zakładającymi gniazda ptakami i innymi żyjątkami, z sąsiadami zza płotu, a nie
    zza ściany czy nawet z piętra poniżej, z kościołem obok, a nie kilka czy
    kilkanaście pięter poniżej, dom tworzący organiczną całość z piwnicą i ogrodem,
    w razie potrzeby możliwy do rozbudowy, z możliwością przeżycia bez prądu i gazu,
    z kompostowaniem organicznych resztek, z deszczem bez ograniczeń wsiąkającym w
    moją ziemię, z samochodem obok domu, itd., itp. Może są tacy, dla których takie
    mieszkanie i jakiś ogród na dachu są lepsze od domu, którzy z jednej strony
    lubią blokową anonimowość, a z drugiej strony lubią tzw. walne zebranie członków
    wspólnoty i temu podobne atrakcje, czy codzienną jazdę windą (gdy ta działa)
    przy każdej próbie opuszczenia swojego lokum (choćby do do garażu czy do
    miasta), ale ja do nich nie należę, nawet w opcji z helikopterem.

    Pozdrawiam,

    --
    Jurek K.