  • Data: 2023-07-24 09:33:46
    Temat: Re: dorosłem do spawarki
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 19 Jul 2023 13:36:12 -0700 (PDT), WS

    > + kara za zerwanie plomby ;)

    Się zgłasza przed wymianą.

    > jeśli zamontowane mniejsze przedlicznikowe,

    Jak może być mniejsze, 20A dla 1F to 4.3kW.
    Kto ma mniej... w domu, gdzie się spawarki używa.
    Bo raczej wątpię aby ktoś w bloku gonił coś notorycznie spawarką.

    > to wystapienie o zwiększenie mocy przyłaczeniowej,
    > zapłata za to, +wyższa opłata stała itp...

    To jakieś grosze, poza tym j.w., to że będzie trzeba cokolwiek zwiększać
    albo wymieniać dla przedstawionej spawarki dąży do zera.

    > no i np. "brak możliwości technicznych",

    Tymczasem ja z miejsca sobie podbiłem do 17kW. Techniczne możliwości w
    zdecydowanej większości przypadków będą, bo energetyka stawia z zapasem,
    wolą daćwiększy niż potem się babrać z ew. wymianą.

    > wymiana transformatora ;)

    Ciekawe co jeszcze wymyślisz... ;)

    --
    Pozdor