  • 1. Data: 2023-07-18 07:26:48
    Temat: dorosłem do spawarki
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dość strachu, że urwę śrubę w samochodzie w sobotę po południu.

    Każdy dorosły mężczyzna powinien mieć spawarkę
    (żeby oczywiście pospawać kosiarkę).

    Czy Bester to dobry pomysł? Czy włącznik nie stopi się po 2 godzinach?

    https://bester-sklep.pl/spawarka-inwertorowa-mma-bes
    ter-210-nd.html

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-07-18 07:56:22
    Temat: Re: dorosłem do spawarki
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 07:26 PiteR <e...@f...pl> pisze:

> [...]
    > (żeby oczywiście pospawać kosiarkę).
    >
    > Czy Bester to dobry pomysł? Czy włącznik nie stopi się po 2 godzinach?

    Po wielu transformatorówkach zakupiłem parę lat temu coś takiego:

    MMA 220A MAGNUM SNAKE 230 SD
    Do tego porządna przyłbica i elektrody i nawet laik da radę przyzwoicie
    tym pospawać dwa żelastwa.
    Spawam tym w upale i można wyspawać ciurkiem, bez przerw na chłodzenie
    całe pudełko elektrod.

    TG

  • 3. Data: 2023-07-18 10:24:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Do tego porządna przyłbica i elektrody i nawet laik da radę przyzwoicie
    > tym pospawać dwa żelastwa.
    > Spawam tym w upale i można wyspawać ciurkiem, bez przerw na chłodzenie
    > całe pudełko elektrod.

    Mnie ostatnio urzekło to:
    https://youtu.be/OLaLB6CGdag

    Chyba też kupię spawarę (korzystam z sąsiada), specjalnie dla maski i
    zrobię sobie taką samą ale z wentylatorkami.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-07-18 12:03:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 10:24 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Mnie ostatnio urzekło to:
    > https://youtu.be/OLaLB6CGdag

    Widziałem gdzieś na szortach jeszcze bardziej wypasioną wersję, ale teraz
    na szybko nie mam linka.

    > Chyba też kupię spawarę (korzystam z sąsiada),
    Mam starą, ale działającą transformatorówkę z castoramy (z tego co
    pamiętam to rozsypał jej się wiatraczek, bez niego spawa ale krócej) - jak
    chcesz to Ci mogę wysłać do paczkomatu, zapłacisz za paczkę.
    Jak byś był zainteresowany to ją sprawdzę, tak na sucho nie chce mi się
    jej wyciągać z garażu.

    > specjalnie dla maski i zrobię sobie taką samą ale z wentylatorkami.

    Jedyna upierdliwość tych przyłbic w budżecie do 300 zł to właśnie gorąc i
    duchota jak robota na słońcu.
    2k za wentylowaną przyłbicę dla amatora takiego jak ja to już mocna
    fanaberia.

    TG

  • 5. Data: 2023-07-18 15:47:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Mnie ostatnio urzekło to:
    > https://youtu.be/OLaLB6CGdag
    To na zwykłego tig-a wygląda.

    > Chyba też kupię spawarę (korzystam z sąsiada), specjalnie dla maski i
    > zrobię sobie taką samą ale z wentylatorkami.
    No chyba że maske chodziło, bo trzeba przyznać że zajebista :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-07-18 15:51:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 18.07.2023 o 07:26, PiteR pisze:
> [...]
    > (żeby oczywiście pospawać kosiarkę).
    >
    > Czy Bester to dobry pomysł? Czy włącznik nie stopi się po 2 godzinach?

    Ja mam taniego chińczyka mma z tig-iem 200A ale 15 lat temu kupionego i
    wyłącznik się nie stopił :)
    W tej besterce coś wspominają o tig-u ale gniazd brakuje, bo sam
    przełącznik to mało więc tak słabo to widzę.
    Powinno być gniazdo z gazem a w środku elektrozawór ze sterowaniem no i
    iskrownik do tig-a.

    --
    Janusz

  • 7. Data: 2023-07-18 17:33:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 18 Jul 2023 06:26:48 +0100, PiteR

> [...]
    > (żeby oczywiście pospawać kosiarkę).
    >
    > Czy Bester to dobry pomysł? Czy włącznik nie stopi się po 2 godzinach?

    Aż tak się nie znam na poszczególnych modelach, ale jak już kupujesz,
    to bierz MIG. Ja kupiłem taki komplet (3 lata temu za 1250 więc
    trochę zdrożało):

    https://www.centrumspawalnicze.pl/spawarki-mig-mag/1
    050_spawarka-ideal-praktik-mig-200-synergic-zestaw.h
    tml

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2023-07-18 23:00:44
    Od: WS <L...@c...pl>

    wtorek, 18 lipca 2023 o 17:33:36 UTC+2 Myjk napisał(a):

> [...]
    > trochę zdrożało):
    >
    > https://www.centrumspawalnicze.pl/spawarki-mig-mag/1
    050_spawarka-ideal-praktik-mig-200-synergic-zestaw.h

    W par.techn. podają zabezpieczenie sieci (bezpiecznik) C20. Nie wszędzie takie są!
    Warto spr. przed zakupem...

  • 9. Data: 2023-07-19 01:14:13
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak chcesz to Ci mogę wysłać do paczkomatu, zapłacisz za paczkę.
    > Jak byś był zainteresowany to ją sprawdzę, tak na sucho nie chce mi się

    No to sprawdź. Stać mnie spokojnie na nówkę ale ostatnio z synem była
    rozmowa, że naciągnie żonę na gwiazdkę, na spawarkę :D

    Problem polega na tym, że jeszcze nie spawał i mogę go nauczyć + next
    level do spełnienia...a ja będę miał pamiątkę z NNTP :)...oznaczoną że
    to relikwia/dar/dostanie serduszko Owsiaka :D

    > Jedyna upierdliwość tych przyłbic w budżecie do 300 zł to właśnie gorąc
    > i duchota jak robota na słońcu.
    > 2k za wentylowaną przyłbicę dla amatora takiego jak ja to już mocna
    > fanaberia.

    Jak zaczynałem tysiąc lat temu spawać...to zamykałem oczy i leciałem "na
    pamięć". Wszystko było OK ale na drugi dzień, miałem "oparzenia na ryju"
    po UV :D i piekło na ziemi :D Nocusz, experience!

    No to podatek:

    Chłopak do ojca:
    - Tato, jadę na wczasy nad morze, Ale słyszałem, że tam kobiety ubierają
    się bardzo nieskromnie. Mogę patrzeć na kobietę w mini i w bluzce z
    wielkim dekoltem?
    - Możesz.
    - A w bikini?
    - Możesz.
    - A gdy jest topless?
    - Możesz.
    - A na co nie powinienem patrzeć?
    - Na spawanie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2023-07-19 02:50:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 18 July 2023 at 07:26:51 UTC+2, PiteR wrote:
    > Dość strachu, że urwę śrubę w samochodzie w sobotę po południu.
    >
    > Każdy dorosły mężczyzna powinien mieć spawarkę

    co za kretyński spamer

    kup se 10 spawek i zespawaj se klepki w mózgownicy,
    bo trzeszczą

    Każdy kupuje spawarki przez Aliexpress bo 50% taniej i wysoka jakośc, szybka dostawa,
    gwarancja, komunikacja po polsku i platności w złotówkach

    wypierdzielaj spamerze z syfiastą reklamą

    Płać za reklamy jak inni

    a inaczej wypierdzielaj na drzewo

    bo to Usenet a nie syfilis dla spamerów reklamowych