    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: drzewa
    Date: Thu, 12 Jul 2012 16:11:43 +0200
    <e...@g...com>
    <jtjt3c$v1f$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffe9e24$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtm716$1h3$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffea245$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtm842$37c$2@usenet.news.interia.pl>
    <4ffea9c8$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtmakc$8dh$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffeb6f7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ffeb9ee$1@news.home.net.pl> <jtme5f$f9p$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffeccee$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <jtmjti$q1i$1@usenet.news.interia.pl>
    <4ffed5e5$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-07-12 15:49, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
    >
    > Nie wydaje mi się. Jest taka grupa jak policjanci. Jak pierdną że trzeba
    > zmienić bo to zmieniają i w TV ich wtedy widać że coś na temat mówią.

    Policjanci walczą o swoje prawa. Z reguły o emerytury lub o pensje.
    Widziałeś kiedyś policjanta, który by kwestionował np. kary za
    wykroczenia lub przestępstwa? Żeby wychodził na ulice i walczył o dobro
    obywateli? :)

    Sugerujesz, żeby urzędnicy protestowali, bo nie wolno w Polsce wyciąć
    drzewa starszego niż 10-letnie? A Ty, nie będąc urzędnikiem, coś w tej
    sprawie robisz?

    Urzędnik wykonuje swoją pracę. Pracuje na ustawach i nie jemu decydować,
    czy prawo jest dobre, czy złe, chyba, że jakiś przepis stoi w
    sprzeczności z innym przepisem. Urzędnik nie powinien wyrażać publicznie
    swoich opinii na temat przepisów, choć niejednokrotnie ma swoje
    "odmienne" zdanie. Choć i to nie zmienia faktu, że uwagi do ustaw przez
    urzędników bardzo często są zgłaszane. Co z tego, skoro ze zdaniem
    "szeregowego" urzędnika nikt się nie liczy?

    Jeśli chcesz zmienić prawo, to głosuj na odpowiednich ludzi - może coś
    zmienią. To władza ustawodawcza ma obowiązek dbać o dobro swoich
    wyborców. Urzędnik jest tylko od czarnej roboty i, niestety, to jemu
    obrywa się za decyzje na górze.

    Pozdrawiam,
    MW