  • Data: 2013-03-06 22:21:11
    Temat: Re: drzwi do spiżarni 70 - 75cm
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mar 6, 7:43 pm, Jacek <s...@o...pl> wrote:

    > Spokojnie możesz zmniejszyć. Kiedyś drzwi do łazienki i kuchni były
    > standardowo na 70 cm i ludzie żyli. Sam takie miałem do remontu i
    > wymieniłem na 80 nie ze względu, że były wąskie ale żeby wszystkie były
    > jednakowe. O ile jakiś (idiotyczny) przepis nie zabrania to dawaj śmiało 70.

    Właśnie nie wiem czy nie zabrania i teraz nie można jedynie od 80
    wzwyż. Ale w sumie w starym domu miałem drzwi łazienkowe 60 cm
    (skrzydło) i nie było problemu z wchodzeniem - jedyne co pamiętam na
    minus to to, że przy przenoszeniu pralki trzeba było uważać - bo
    miejsca było tak akurat na palec.

    mucher