  • Data: 2011-02-08 11:55:34
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 10:20, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > A wyobrażasz sobie zamieszkiwanie w domu, gdzie nie ma drzwi do kibla,
    > albo do sypialni...? :-)))

    Jak sie wprowadzalem to nie mialem ani jednych drzwi wewnetrznych. A
    zewnetrzne byly przedwojenne z 1937 roku :) A w lazience byl tylko
    surowy geberit, bez obudowy i bez przycisku :D

    > Teraz to Ty przesadziłeś... Można sobie ekstra podlogi zrobić 'potem',
    > ale już drzwi to trzeba wstawić, bo niby jak bez nich mieszkać...??? I
    > tu sprawdzą się te tańsze też... zwłaszcza, że nie są wcale brzydkie.

    Popieram Kaszpira - wole poczekac i kupic porzadne, niz tanizne! Tanie
    mieso psy jedza. Co tanie to drogie. Jestem za biedny zeby kupowac
    tanie rzeczy. Znacie te przyslowia? ;D Ja zawsze celuje w srednia
    polke i dlatego nie kupilem classena bo nie podobaly mi sie zadne,
    jakie widzialem - kazde mialy cos niedorobione, niedopasowane. Tu
    szparka, tam odklejajaca sie okleina etc. Moze mialem pecha ale opinie
    w necie raczej potwierdzaja, ze classen jest poprostu slaby. Porty tez
    mozna kupic tanie - ale wybralem te z mocniejsza okleina, potrojnymi
    zawiasami, oscieznicami regulowanymi. Wydalem ok 7k pln na 8 par drzwi
    i w tym wiekszosc mam oscieznice na grubosc muru 28cm, a takze jedne
    solidne (do garazu) drzwi metalowe - ocieplane, z samodomykaczem,
    uszczelkami etc. Te metalowe kosztowaly chyba ok 1,5k pln wiec za
    reszte wydalem srednio niecale 800 pln. Od tego jeszcze mi 15% z
    tytulu zwrotu vatu zwrocili czyli drzwi za sztuke kosztowaly niecale
    700 pln. To duzo ? Raczej nie przeplacilem :) A drzwi sa konkretne -
    wszystko idealnie spasowane i poprostu wygladaja solidnie.

    > Zresztą... Nie doszedleś jeszcze do wstawiania drzwi...? :-))) Ty masz
    > ich chyba 6, czy 7 o ile dobrze pamiętam, ja mam 13...i stąd moje
    > spojrzenie na sprawę.

    Ja jeszcze na gore musze dokupic trzy sztuki i do piwnicy przynajmniej
    cztery. I na pewno beda to te same porty :)
    pozdr.

    --
    Adam