  • Data: 2011-02-09 06:17:54
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak czytam ten watek i ... czy tylko ja i Robercik to tacy szalency
    > jestesmy, ktorzy chca montowac drzwi za 200-300 zl a nie za 600-800??
    > Wyjasnijcie mi co moze sie stac z drewnianymi (sosna) drzwiami za 200
    > zl, ze taki grzech je zakladac?
    > Co Wy robicie z drzwiami, ze tak sie niszcza? Ostatnie drzwi zakladali
    > mi rodzice do pokoju.. bylo to z 15 lat temu. Kupilismy najtansze. Do
    > dzis nie wymagaja wymiany.

    Czytaj ze zrozumieniem ...

    Ja piszę że w miarę tanie i rozsądnie wyglądające drzwi można kupić za
    300-400zł. Do tego trzeba doliczyć koszt ościeżnicy regulowanej.
    Oczywiście można zaoszczędzić i kupić ościeżnice stałe , ale do nich
    trzeba też dokupić opaskę i ćwierćwałek i to też podnosi cenę i zbliża
    dość często do ceny ościeżnicy regulowanej.
    Dodatkowo drzwi w ościeżnicy regulowanej prezentują się najlepiej ...

    Same drzwi to nie wszystko i potrzebna jest też do nich ościeżnica ...

    Oczywiście czym prostsze drzwi tym tańsze (mniejsza ilość
    przeszklenia , prostsze wykonanie) ...

    Ja wychodzę z założenia że wolę urządzać mieszkanie/dom nawet kilka
    lat , niż urządzić go od razu ale stosując materiały/wyposażenie które
    mi się nie podoba i które i tak powinno się wymienić w najbliższym
    czasie ...
    Tyle że takie zakupy na chwilę są tak naprawdę na dłuższy czas i
    wątpie aby ktoś np. po 2-3 latach wywalał sedes kompaktowy , skuwał
    kafelki , robił remont w łazience aby zamontować "docelowy" sedes
    podwieszany. Oczywiście można i tak , ale jak policzymy wtedy ile nas
    kosztuje "montaż i demontaż" sedesu i inne koszty i koszt dwóch
    sedesów to wyjdzie nam że za tę cenę mogliśmy kupić sedes z najwyższej
    półki ;)
    To samo z drzwiami i ościeżnicą ...