  • Data: 2011-02-10 20:35:30
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2011 10:20, Budyń pisze:
    > to wymienisz na polskie razem z oscieżnicą :-) no, jak juz udusisz psa
    > :-))))

    Mysle, ze ja zobacze psia mine nr 12 tp "To nie ja! To nie ja!" to jakos
    mu wybacze ;) Zreszta to sytuacja hipotetyczna, bo odkad go mamy to
    przez rok jeszcze nic nie poniszczyl ;)

    > bo przywieźć 10drzwi do polski i zdziwić sie ze calowe wymiary nie dają
    > sie przełożyć na metryczne to byłoby nieco niezręcznie -małżonka by cie
    > wyśmiała :-)

    No tak ;) Zeby sie zonie nie narazic trzeba by caly komplet kupic ;)
    Smiejcie sie smiejcie, ale sa calkiem spore szanse, ze bede miec calowe
    drzwi w domu ;)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk