  • Data: 2011-02-11 06:46:57
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > www.homebase.ie- moze wejdz i porownaj swoim okiem. Ja pewnie na to
    > inaczej patrze, bo szukam najtanszych, acz estetycznych. Ty wchodzisz w
    > wyzsza polke.
    > Homebase to taka nasza Castorama - nie jest to najtansze zrodlo.

    No cóż ja mieszkam w PL i ceny w PL mnie interesują ..

    Ja szukałem i patrzyłem na drzwi drewniane (sosna).

    Najtańsze pełne drzwi sosonowe to drzwi tzw "surowe" a do tego z tzw.
    drewna sęcznego (najniższej jakości) i takie można mieć już za niecałe
    200zł
    Niestety drzwi polakierowane i z sosny bezsęcznej to koszt już około
    300zł.
    Drzwi gdzie dodatkowo mamy jeszcze jakieś szkło to znów kilkadziesiąt
    złotych więcej ...
    A drzwi bejcowane , z przeszkleniem , z szybami to koszt już około
    700-800zł ...

    Do tego dochodzi ościeżnica ...

    Ja chce kupić tanie drzwi. Znaleźliśmy takie który kosztuje w detalu
    360zł. Do tego dochodzi ościeżnica regulowana i to jest niestety spory
    wydatek :(

    To że mi się podobają droższe drzwi to zupełnie inna sprawa ;-) Na
    drogie drzwi mnie nie stać , ale też nie mógłbym patrzeć na drzwi
    które zupełnie mi się nie podobają i jedynym powodem ich kupna była
    najniższa cena