  • Data: 2011-06-15 11:48:49
    Temat: Re: duza, murowana wanna / jacuzzi
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 15, 10:09 am, Adam <a...@g...com> wrote:

    > Glownie o przeciekanie mi w tej chwili chodzi. No i czy sie nie
    > rozpadnie na boki pod naporem wody taki wymurowany z bloczka np. 12cm
    > grubosci :)

    Tym bym sie nie martwil. W piwnicy wylewke masz?
    Jesli tak to stawiasz calosc na blasze i zbierasz to co wycieknie do
    zbiornika w podlodze.
    Ale raczej wiele przeciekac nie bedzie jesli calosc dobrze zawibrujesz
    a potem okafelkujesz.

    > Obawiam sie wygladu tego czegos co by powstalo - gladkosci etc. O ile
    > cos kiedys przy aucie chyba zywica kleilem to raczej nigdy nie bylo to
    > idealne, a to byly malutkie jakies elementy. Zywice sie po utwardzeniu
    > szlifuje ? No i nie mam tez pojecia jak obliczyc czy po napelnieniu
    > cos nie strzeli, peknie i bede mial basen w piwnicy tyle ze po
    > kostki ;)
    To tez nie problem. Esencja technologii zywic jest to ze to ze
    produkuje sie zawsze kompozyt. Czyli "cos" usztywnione zywica.
    Normalnie wystarcza samo plotno szklane ale nie ma problemu dodac paru
    opasek metalowych czy to z blachy czy z preta. To bedzie przenosic
    obciazenia rozciagajace scianki.
    Dno jesli bedzie stalo na czyms stabilnym (np. cienka wylewka w ktorej
    osadzisz wanne)nie ma sie co martwic.
    Dodatkowo obudowe zrobisz z drewna zeby sie do tego zbiornika wspiąć
    dało.