    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)
    Date: Wed, 17 Nov 2010 11:44:31 +0100

    wiadomości news:4ce3afd2$1@news.home.net.pl...

    > Pisałeś o świeczkach. I o monitorach.

    Pisałem o świeczkach.
    Ale nie pisałem, że się palą.
    Nie zrozumiałeś, bo jesteś mniej pojętny.

    > A ja nie muszę do niczego trafiać w poszukiwaniu awaryjnego oświetlenia.

    Ja też nie muszę, bo brak prądu zdarza się bardzo rzadko.

    > Zawsze to pewna uciążliwość, której można zaradzić na prawdę minimalnym
    > kosztem.

    Żadna uciążliwość dla mnie.

    > Automatyczny?

    Nie potrzebuję. Za rzadko się zdarzają wyłączenia, żeby się opłacał.

    > Wiesz, dla ciebie legalność budowy czy własność ziemi, na której się
    > buduje, są niepotrzebne.

    Nie wiem skąd ten wniosek? Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Ja mam wszystko
    legalne.

    > I co się rżysz, ignorancie? Poza klasycznymi i halogenowymi żarówkami
    > innych nie ma - nic innego nie ma żarnika.

    ROTFL

    > Dopiero teraz, skoro narzekasz na trupie światło...

    Pierwsze żarówki LED były trupie. Ty dopiero odkryłeś tą technologię...

    > Szkoda, że rozumu nie możesz sobie kupić - przestałbyś brednie
    > wypisywać. Przyłącze mam, ale czasami zdarzają się zaniki. Zwłaszcza
    > przy okazji burzy - tak to niestety jest, jak się nie mieszka w bloku i
    > w okolicy sporo linii jeszcze jest napowietrznych - i to często na
    > gołych przewodach luzem.

    Ja też nie mieszkam w bloku i mam napowietrzną linię. Rekord braku prądu, to
    2 doby.

    > To jakie jeszcze masz żarówki ignorancie, hmm?

    Będziesz się bawił w słówka? Daj se siana...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/