  • Data: 2010-06-17 21:34:26
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c19e5fe$0$17082

    > Przedstawiłeś przykład bez liczb.
    > Ja przykład z kwotami.

    Noo, 150zl/miesiac to nie liczby. 7-8 miesiecy uzywania solarow niemal w
    100% to tez nie liczby no i nie kwoty wynikowe...

    > Np ja nie mam tej pewnej grubości i 90% domów w Polsce też nie ma.

    A nie no do metra styropianu to jednak jeszcze brakuje... :-)

    > Stąd wniosek, że ja płacę mniej. Fakt.

    Ile ja place??

    > Tak. Jak się używa komputery od 20 lat i ma w sieci pod opieką
    > kilkadziesiąt sztuk, to też się pewne rzeczy liczy.

    Masz w ogole jakis komputer?? Jakim cudem piszesz w sieci skoro jutro
    komputer kupilbys lepszy, a za roko to hoho i to z pracujacego kapitalu a
    przy okazji tak czy tak duzo taniej...

    > Już mówiłem.
    > Mój koszt krańcowy solarów, to 8000. Potencjalna oszczędność przy moim
    > małym zużyciu nie zwróci mi tych 8000 przez spodziewany okres inwestycji
    > 10 lat.

    Po raz kolejny, jak Tobie sie nie oplaca to mi tez?

    Lans powiadasz? Ciekawe na jakiej wsi.

    Pozdro.. TK