  • Data: 2010-06-18 21:46:45
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hvgoj6$of1$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Taka zeby bez stresu umylo sie piec osob jedna po drugiej. Pnad 100L
    > zasobnik na dzis tego mi nie zapewnia.

    Fakt. 160 litrów x75 stopni to minimum żeby 5 osób wzięło prysznic.

    > A 95,6% Polek w Gdansku nie widzi zadnej roznicy miedzy jednym proszkiem
    > do prania a proszkiem Dosia.

    Co nie ma żadnego związku, ale niektórym będzie się wydawało że masz
    argument

    > Kiedy ma to zuzyc rano??

    Rano i potem np jeszcze raz wieczorem. Razem 6 pryszniców.

    > O 3 PM?

    Np

    > I w nocy cieszyc sie smrodkiem calodniowego funkcjonowania. Dzieki to nie
    > dla mnie.

    Czegoś nie zrozumiałeś... znowu...

    > Piec osob, kazda bierze prysznic wieczorem i rano. To jest statystycznie
    > 10 prysznicow dziennie. Mycie rak po kazdym przyjsciu do domu tez pieciu
    > osob, a dzieci rzadko rak myc nie beda. O stratach zasobnika zapominasz, o
    > stratach cyrkulacji rowniez. O jakims tam myciu warzyw do obiadu i czego
    > tam jeszcze tez, o samym zmywaniu nawet nie pamietam. Co komu po Twoich
    > wyliczeniach??

    Niee, no zupełnie nic...

    > No prosze, po uwzglednieniu tego czego nie uwzgledniles moze zrozumiesz
    > skad te rachunki.

    Stąd, że masz cyrkulację i rozrzutnie gospodarujesz CW, ale to Twoja sprawa.

    > Wyobraz sobie, ze do basenu moge nalac wode niemal co dzien ciepla bez
    > martwienia sie o rachunki i to nie rano czy kiedy tam grzalka nagrzeje.

    Nie mam basenu na razie. Jak będę miał basen, to będę miał solary. A jak
    dorobię się jachtu, to kupię jezioro.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/